Oyun falan pek alakam yoktu bayadır ama indirimler insanın aklını çeliyor:) #steam #steamsummersale

Oyun falan pek alakam yoktu bayadır ama indirimler insanın aklını çeliyor:) #steam #steamsummersale

Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bioshock'ın Season Pass'ini de öneririm. Üç DLC 10 dolar.
Şifreyi unutmuşum alamadım:)
XCOM ve Witcher 2 fırsatları kaçmış oldu böylece. Gerçi ikisi de bana göre mi bilemiyorum. Şuan sepette DeusEX ve Bioshock Season Pass var, kendisini bitirmeden DLC almak? İlk defa olacak:)
Hikayeye devam ettiği için DLC'ler alınır. Bir de ilk Bioshock'ı oynadıysanız almamazlık olmaz. 😉
Steam'in Mac desteği de olması çok güzel, bayağı da bir oyun var Mac'de oynanabilen.. Kısa sürede dönüş yapmayı planlıyorum PC/Mac oyun dünyasına. 🙂
(Not: Ekran kartı HD4000, bu yüzden indie indie takılacağız..)
@griffon Açıkçası benimkinde ne var bilmiyorum ama sorun olmayacaktır sanırım:)
GT750M çok da üst düzey bir çözüm değilmiş, 1080p'de zorlanıyor demişler.
Olsun, çözünürlük düşürülür biraz, oynanır.. Ben ne yapayım, 2 boyutta kaldım 🙂