OnePlus Nord söylentileri doğru olamayacak kadar iyi. 300 euro'ya Sd765g, 90hz amoled ekran, ufs depolama ve en önemlisi oxygen os. Türkiye'de 3500-4000 arası çıkarsa domine eder pazarı.
Teknoseyir gündemi
#işbankası#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 268 ziyaretçi, 102 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bu telefonlar saf android mi?
@panaviatornado değil, kullanmadım da ama reddit'te saf androide göre daha çok seviliyor.
90 hz amoled ilgimi cekti