Kart ücretlerini geri alabiliyor muyuz arkadaşlar ?
İş bankası için mevcut kartımı aidatsız ile değiştirin dedim onu da kabul etmediler. Oluyorsa kart ücretini iade alıp kapatıcam kartı.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#nays#işbankasıSon bir saat içinde 285 ziyaretçi, 89 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
şikayetvar çok etkili, denemeni öneririm
https://mini.donanimhaber.com/kredi-karti-aidatini-geri-almak-kesin-cozum--143499483
Teşekkür ederim.
Yemezler, alamazsın kart ücretini. Sen tilkiysen onlar da kuyruğu. İptal bile etsen yine de ödeyeceksin.
Her banka kart aidatı olmayan bir kredi kartı sunmak zorunda diye biliyorum. Aidatsız karta dönüştürmeyi kabul etmeme olayı için ise mevcut kartın borcunu kapatmanız gerekiyor olabilir.
Borcum yok ya gündüz yine sorayım olmadı.