#akış #instagram
Bir süredir tarayıcıdan instagram sayfalarına, linklerine girip birkaç gönderi aşağı indiğimizde tıpkı facebookta olduğu gibi sayfa kitlenip giriş yapmaya zorluyordu. Bu zaten sinirimi bozmaya yetiyorken bugün de linke tıkladığımda karşıma direk giriş yap kısmı çıkmaya başladı. Nefret ediyorum. Nefret...

BeğenFavori PaylaşYorum yap