Yatmadan bi karanlığı cekiyim dedim. Nasi bi manyakliksa gece gece 😀 şöyle bi şey çıktı. Biraz zoom yapinca toz gibi ya da yildiz gibi şeyler var. Cozemedim 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap