1000-1200 tl arası bi bütçem var ekran kartı almayı düşünüyorum 2. el olabilir benim için öneriniz varmıdır arkadaşlar #TeknoYardım
Teknoseyir gündemi
#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#diecast#standup#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 269 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
yaz sonunda 980 tlye rex570 almıştım hala o fiyatlardaysa alabilirsin
assassin's creed ve benzeri oyunlar için düşünüyorum