1750 Tl sistem toplama(ekleme) şansım var siz ne önerirsiniz ?
Elimdekiler:
750watt psu
Amd FX 6100 3.3ghz
8gb 1600mhz ram
2tb 7200rpm hdd
gtx 760
Almak istediklerim:
Intel i7 4790 (805TL)(overclock ile uğraşmak istemiyorum fiyatı 4770 ve 4770kdan daha uygun)
H87 anakart(290TL)
1 tane daha gtx 760(650TL) slı için
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
işlemci çok yetersiz kalıyor oyunlarda 4.1 ghz de kullanmama rağmen
> SLI işlerine hiç girme, elindekini satıp gtx 780 falan al.
> "Böyle bir sistemde nasıl SSD olmaz..." diye hayıflanıyor insan...
> Z97 almaya çalış.
> Bir de tavsiye, bir an önce o harddiskin yedeğini almaya bak.
-SLI yapmak istememin nedeni bir arkadaşımda 660ti SLI yaptık intel 3960x var onda ve oyunların %80inde sorusuz olarak bazılarında iki kat bazılarında iki kata yakın fps farkı yarattı ben de 760ı yeni almıştım zaten şimdi de bi ek bütçe fırsatı olunca yapmak istedim. yakın 1-2 yılda 1200tllik ekran kartı alma fırsatım olmayacak.
-SSD konusunda haklısın bu sistemi tamamladıktan sonra mutlaka ssd alıcam o ayrı
-Neden Z97 ? çok gereklimi overclock yapmayacağım hiç 200TL daha fazla vermiş olucam ve okadar bütçem yok.
-O da bir lüks şuan için bozulursa yenisini alırım mantığında olmak zorundayım şimdillik
Aynen öyle işlemcinin oyuna etkisi çok az sanardım hiç alakası yok direk etkiliyor. 760 iyi gibi görünüyor ama watchdogs'tan itibaren iyi işlemcili sitemlerde bile 30un altını sıksık görmeye başladı
abi anakartı Z87 al yada broodwell li bekle Z97 li bir sistem topla .
ekran kartınada slı yapma gttx 770 yada gtx 780 daha iyi .
browelli bekleyecek vaktim ve overclock yapamayacaksam z87 veyaz 97 almamın ne manası kalacak. Ayrıca gtx 770 nasıl 760SLI dan daha iyi olabiliyor
2. ekran kartlarından en fazla %50 performans alabilirsiniz. O yüzden SLI tercih edilmez. Ama en fazla Titan Z olur, daha yüksek ekran kartı olmadığı için 2 tane Z alınabilir. O da lükslüğe kaçar ama çünkü tek Z yetmekte.
Burada yapılan uzun testler sonucunda "Average 1920x1080 Highest/Ultra 70,5%" "Full HD and Highest/Ultra settings scales at an average of 70.5%" Deniyor Ortalama olarak %70.5 artış sağlanmış ki burda ortalamayı benchmarklar düşürüyor asıl olay olan oyunlar ortalama %80 artış yakalamış durumda bu da 780den ortalama %20 daha yüksek fps sağlıyor 2 sayfa sonra 780in 1080pUltra ayarlarda aldığı fps'leri görebilirsiniz
http://us.hardware.info/reviews/4632/33/geforce-gtx-700-series-sli-review-geforce-gtx-760770780-in-sli-and-3-way-sli-geforce-gtx-760---scaling
intel'e geçtiğim için anakartı değiştiriyorum intele geçmedikten sonra da SLI ın hiç bir anlamı kalmıyor