Sevgili TS ailesi,
amd 3200g , b450 chipset mobo , 2x8 3000MHZ gibi bir APU pc toplama fikrim var.. hem azıcık oyun oynatsın, hemde işte günlük işlerde kullanayım. Elindekini yükseltmek isteyen ve satmak isteyen varsa ben talibim. Ayrıcı APU tipi bir sistem için önerileriniz var ise bekliyorum...Sağlıklı günler.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bu sistemi birde küp kasaya topla tadından yenmez böyle planım vardı ama güzel bir küp kasa bulamadım
Şu kasaya ne dersin? https://www.amazon.com/Cooler-Master-RC-110-KKN2-Midnight-Mini-ITX/dp/B00ID2FBU6?ref_=fsclp_pl_dp_2
@bugra-keskin evet en iyi seçenek bu gibi görünüyor ancak daha compact ve küçük bir kasa olsa daha iyi olur 😉
Gayet iyi görünüyor topladığın sistem. Kesinlikle feyz alacağım. Paylaştığın için teşekkürler.