selamlar, laptopun ramı hızı 2133 mhz olarak görünüyor. ben 8 gb ram almak isitiyorum ama 2133 bulamadım genelde 2400 mhz var. 2133 yerine 2400 mhz taksam sıkıntı olur mu? bu arada anakart max. 12 gb kaldırıyor mevcut olan 2x4 ramlarden birini çıkarıp 8 gb takmak istiyorum. bu şekilde kurum sıkıntı çıkarır mı? (4 gb 2133 mhz + 8 gb 2400 mhz)
baktığım ürün bu: https://www.itopya.com/kingston-8gb-ddr4-2400mhz-cl17-notebook-ram/

KINGSTON 8GB 2400MHz CL17 DDR4 Notebook Ram | ITOPYA

KINGSTON 8GB 2400MHz CL17 DDR4 Notebook Ram En iyi fiyat ve ödeme seçenekleri ile KVR24S17S8/8 ITOPYA'da.
BeğenFavori PaylaşYorum yap