selamlar, laptopun ramı hızı 2133 mhz olarak görünüyor. ben 8 gb ram almak isitiyorum ama 2133 bulamadım genelde 2400 mhz var. 2133 yerine 2400 mhz taksam sıkıntı olur mu? bu arada anakart max. 12 gb kaldırıyor mevcut olan 2x4 ramlarden birini çıkarıp 8 gb takmak istiyorum. bu şekilde kurum sıkıntı çıkarır mı? (4 gb 2133 mhz + 8 gb 2400 mhz)
baktığım ürün bu: https://www.itopya.com/kingston-8gb-ddr4-2400mhz-cl17-notebook-ram/
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Başka bir sorun yaşamazsan düşük olanın hızında çalışır diğeri.
CL değerlerini aynı almaya dikkat edin, mhz farketmez düşük olanın hızında çalışır
bilgisayarda takılı ram için cl değerini nasıl görebilirim?
@denizunlu cpuz yükle orada memory kısmında gösteriyor
@cimadam ama güvenemedim ben 22 gösterdi bende normalde ram 16 olması lazım benim, belki bir ayarı vardır. Laptopun tam modelini bulursan oradan da bakabilirsin ya da seri numarası ile
@cimadam teşekkürler model ile aratacağım.