#battlefield3 Ben bu oyunu tam ekran yapamıyorum varmı bu sorunu yaşayan?
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Pencere
ALT+ENTER YAP
Denedim onuda dahada küçüldü pencere 🙂
Crackli indirdin değil mi ? İndirmediysen alt+enter'in işini görmesi lazım.
Crack ? Oyun bedavala bedava.
Kısayola sağ tık yapın, özelliklerde bir yerde ekran boyutu ile ilgili bir ayar olması lazım. Oratan tam ekran, tam pencere vs. seçeneğini bulup işaretleyin. Şu an elimde oyun olmadığından tam yerini söyleyemiyorum ama ya bf3 de ya da bf4 te aynı sorunu yaşamıştım
ben team viewer ı kapatınca düzelmişti. team viewer ın pencere paylaşım özelliği engelliyo galiba..
Evet denedim teamviewerdan kaynaklanıyormuş hocam teşekkürler.
Bildiğim kadarıyla oyunun içinde options/video bölümünde full screen diye bir kutucuk olması lazım,işaretlimi bir bak bakalım,belki onla ilgili olabilir.
İşaretli
Sık sık oyunun üzerine tıkla arada oluyor öyle