şu işlemci ve ram olan pcde iyi bir ekran kartı beklemek hayal olur gibi. dolayısıyla kaldırmaz gibi. ekran kartını söylersen daha net cevap verilir ama
Ekran kartını söyleseydin iyiydi. O dönemden kötü tahminler yaparak (8600 - 9800 arası) konuşursam: kaldırabilir, ama her şeyi lowa atıp belki de çözünürlüğü de kısman gerekecek.
herşey low da ise belki 😀 ama ekran kartı ana parametre
şu işlemci ve ram olan pcde iyi bir ekran kartı beklemek hayal olur gibi. dolayısıyla kaldırmaz gibi. ekran kartını söylersen daha net cevap verilir ama
atı radeon hd 3450
yok kaldırmaz. benim 6400m en düşükte takılıyor ara ara.
Korsan kullanıyorsan tabi 😀 orjinal alacaksan riske atma.
@murdocklawless steam damı nerde alayım hemen 😀 bulunsun köşede
Ekran kartını söyleseydin iyiydi. O dönemden kötü tahminler yaparak (8600 - 9800 arası) konuşursam: kaldırabilir, ama her şeyi lowa atıp belki de çözünürlüğü de kısman gerekecek.
o kadar boşuna bekleme.
http://www.systemrequirementslab.com/ şu siteden sisteminin uyumlu olup olmadığını ölçebilirsin.
Ayrıca benim görüşüm de kaldırmayacağı yönünde,bende de 3.00 ghz işlemci 4gb ram var ekran kartıda msi gt 430 ve ancak minimumda rahat oynatıyo.
denedim ekran kartı uymuyor
ekran kartım ATI READON HD 3450
🙂 Pese devam
@aligezer1234 Oyun hazır beleşken sen yinede bir üyelik açıp,origins yükleyip,oyunu al derim,bakarsın ilerde güncellersen sistemi oynarsın. 😉