Ciğerimiz yanıyor sabahtan beri karnıma ağrılar giriyor yok yere ölen onlarca gencecik insan çok üzünttülüyüm. Başımız sağolsun.
Sınırlarıda açmışız bakan açıklamış artık mültecileri tutacak güçte değiliz.
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bu (sansür) milleti yine akıllanmaz. Ne işimiz var orada? Sen ben de olabilirdik orada herhangi başka biri de. İşte bu yüzden şansa yaşıyoruz.
Deprem olur biz araştırırız neler yapmamız gerek diye.
Salgın olur yabancı kaynaklar, Çin'den makaleler hatim ederiz korunmak için.
Askerimize saldırı yapılır, olay yerinden ses kayıtları, hastanede bulunan diğer insanlar ve yabancı gazetelerden öğreniriz durumu.
Hangi konuda güven veriyor bu (sansür) devleti?
Ona rağmen köpek gibi çalışıp paramızın yarısı direkt veya dolaylı yoldan devletimiz(!)e veriyoruz.
Bu millet bunun gibi hepsini unutacak. Hiç birşey yokmuş gibi aynı tutumu sergileyecek yine.
Yazık.