internetten kıyafet almanın zorlukları 😀
bu yüzden param varsa iki bedenden de sipariş ediyorum.

internetten kıyafet almanın zorlukları 😀
bu yüzden param varsa iki bedenden de sipariş ediyorum.

Son bir saat içinde 93 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
bu yüzden her firma saçma beden numaraları yerine vücut ölçülerini kabul etmeli, buna göre kıyafetler tasarlanmalı. göğüs çevresi 125 cm, bel, 100 cm, iç bacak boyu 120 cm gibi.
Onu bile beceremiyorlar ayakkabı da cm olarak bi ayakkabı tam geliyor 1.5 cm daha büyük olan başka marka sıkıyor.
Ben ölücü olduğum için bazen M bazen S giyiyorum. Genelde kalan bedeni alıyorum.
Ben de bol giyiyorum bu yüzden kilo alıp verirsem eşya masrafı olmasın diye 🙂