Günaydın ahali,Size bir sorum olucaktı,
İnsanları anımsarken neden negatif yönleri olan insanları hatırlamak kolayken,gönlümüzde yer etmiş bir insan güzel yanları bu kadar neden yer etmiyor beynimizde? Olumsuzluklar neden hatırda kalıcıdır?

BeğenFavori PaylaşYorum yap