Günaydın ahali,Size bir sorum olucaktı,
İnsanları anımsarken neden negatif yönleri olan insanları hatırlamak kolayken,gönlümüzde yer etmiş bir insan güzel yanları bu kadar neden yer etmiyor beynimizde? Olumsuzluklar neden hatırda kalıcıdır?
Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Tehdit algısı yüzünden olmalı. İçgüdüsel olarak tehditlere dikkat etmeye daha meyilliyiz.
Aslında tam tersidir. Kötü anılar unutulmaya daha yatkındır. Bu yüzden "Nerde o eski günler" klişesi çok yaygındır. İnsanlar eski günlerinin hep iyi kısımlarını hatırlar.
İnsan beyni olumsuzlukları hatırlayıp ders çıkarma eğiliminde. Hayatta kalma iç güdüsü.