Adamlar RX-5700 ekran kartı GPU'sunu alıp, bellek veriyolunu 192 bite düşürüp farklı bir kart gibi piyasaya salıyorsun. Üstelik tükürdüğünü yalayıp BIOS versiyonu değişikliği ile performansı canavarlaştırıyorsun...:=))) RX-5700 XT fiyata bakaraktan anlamsızlaşmadı mı?

https://www.techpowerup.com/gpu-specs/radeon-rx-5600-xt.c3474

BeğenFavori PaylaşYorum yap