Yaşadığım en şiddetli depremdi. Yapılan uyarıların ve tedbirlerin neden gerekli olduğunu yaşamadan anlamıyoruz maalesef. Telefon hatları normal olarak çöktü hala çalışmıyor fakat mobil internet hattının ilk andan itibaren yavaşlamadan çalışması iyi oldu.
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Geçmiş olsun,
Hangi bölgedesiniz?
Sağolun. Elazığ Merkez.
@highvoltagexx
Genel olarak durumunuz nasıl?
@mr-bell trafik kilitlendiği için etkilenen bölgelere gidemiyoruz. Benim bulunduğum semtte büyük bir sorun olmadığı için bilemiyorum.
Sağolun.
Sağolun
Çok geçmiş olsun...
çok geçmiş olsun
Geçmiş olsun
Geçmiş olsun