Halil @hcaktuna 01 Aralık 2019 - 22:30 bu da benden olsun BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 3 1 5 Furkano Simone @furkanosimone Hangi uygulama bu? 01 Aralık 2019 - 22:45 Yanıtla Beğen Tarık @tarikx Bu gif için program mı kullanıyorsun? arka plan? 01 Aralık 2019 - 22:46 Yanıtla Beğen Halil @hcaktuna wallpaper engine diye bir uygulama steamde 10 lira olması lazım. @furkanosimone 01 Aralık 2019 - 23:04 Yanıtla Beğen Halil @hcaktuna https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1628305564 01 Aralık 2019 - 23:24 Yanıtla Beğen 1 Halil @hcaktuna 60 70 mb civarı ram götürüyor ancak ekran kartına baya yükleniyor. %20 50 arası gidip geliyor masaüstündeyken. eğer masaüstü görüntülenmiyorsa duvar kağıdı kapatıyor kendini o zaman hiç kaynak kullanmıyor. 02 Aralık 2019 - 01:31 Yanıtla Beğen 1 İptal
Hangi uygulama bu?
Bu gif için program mı kullanıyorsun? arka plan?
wallpaper engine diye bir uygulama steamde 10 lira olması lazım. @furkanosimone
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1628305564
60 70 mb civarı ram götürüyor ancak ekran kartına baya yükleniyor. %20 50 arası gidip geliyor masaüstündeyken. eğer masaüstü görüntülenmiyorsa duvar kağıdı kapatıyor kendini o zaman hiç kaynak kullanmıyor.