Elektrik ile ısınmak isteyen biri için klima dışında en iyi yöntem nedir?
Küçük bir odayı elektirik yardımıyla ısıtmak istiyorum. Odada ayrıca biraz nem var bundan da kurtulmam gerek. Ne önerirsiniz. UFO gibi infrared ısıtıcı mi yoksa direk elektirikli soba mi yada başka bir yontemimlniz var mı.
Hatta varsa indirimde linkler ile beraber bile verebilirsiniz. İnternet üzerinden de alınabilir.
Yağlı radyatör, UFO ile ortam ısınmaz, sadece UFO'nun gördüğü alanın ısısı artar. Oda büyüklüğüne göre petek sayısını seçip bir yada bir kaç tane alabilirsiniz.
https://www.koctas.com.tr/yagli-radyatorler/c/108003
İnceliyorum teşekkürler.
Ufo mantıklı bir seçenek değil, 1+1 evi fanlı ısıtıcı ile ısıtıyorum benim gibi akşamdan akşama eve geliyorsanız tavsiye ederim. Sürekli evdeyseniz başka çözümler bakmakta yarar var.
Fanlı ısıtıcı güzel seçenek ama yetersiz kalıyor deniliyor. Yağlı radyatörlere bakıyorum şuan.
para yaksan daha ucuza gelebilir son zamlardan sonra 😛
Mecburiyet.
@zisegned eski bir bilgisayar al valla ben baya bir süre ısındım onunla 😀
Maalesef o şans yok. Tek çare elektrik ile ısınmak.
Mecburiyet.
yagli radyatör,kesin sonuç
yağlı radyatörden kesinlikle şaşma