#tidal HIFI - 4 ay - 1.99₺
Başka bir arkadaş da hi-fi olmayan premiumu paylaşmıştı, o da 0.99₺ idi 4 ay. İlgilenen ona bakabilir, bu hi-fi.
Not: Kullandıktan sonra 4 ay beklemeden aboneliğinizi iptal etmeyi unutmayın 4 ay sonra 19.99₺ çekmeye başlar aksi halde unutursanız.
#blackfriday
Kulaklık 🙂
JBL t110 var ben de ne kadar hifi oluyorsa artık😊bir de abonelikten nasıl çıkılıyor onu da bir tarif etseniz
Aldım bende teşekkürler ne zamandır spotify ile uğraşıyordum ilaç gibi geldi
geçen sene de böyle oldugunda almistim 😀
Teşekkürler, aldım güzel oldu.
O ayar telefonun kendi ses ayarlarında olmuyor mu normalde?