50. dünya ülkesi 😀 https://youtu.be/ZITSc1eV34M
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 210 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

insanlar mutlu,gerisi hikaye
+1 mutluluk lüks hayattan daha önemli.
Yakinen tanidigim bir akrabam gitti 10gun tatil adina.
demesi o bir daha kesinlikle gitmem ülke zaten komünizm ile yönetiliyor herşey kısıtlı evler arabalar çok eski internet zaten yok gibi birşey herkes kullanamiyor şimdi diyeceksiniz ki e ne var bunda adam ailesiyle gorusemedi 😊 ülke de turistlerle fuhuş çok popüler herşey çok ucuz diyor ama hiç birsey yok memlekette diyor gibi gibi bir çok şey daha aklıma gelmeyen
@olasandra kesinlikle
@ruzg4r Küba bakir kaldigi için güzel zaten
@abuzerkadayif bakır kalmaya mecbur kaldi maaesef.
geçenlerde okudugum bir haberde bazı dış kaynaklara ülkenin acilmasi söz konusuymus istihdam ve ekonomi adına
cok bos yapmis burdakileri yalayacam diye, nasil bir ekolden geldigi belli zaten...
Video benim yazdıklarımı destekliyor