Merhaba arkadaşlar. Galaxy A50 telefonum cebimdeyken ekran kilidi açılıyor ve biyerlere giriyor yani yanlışlıkla tuşlara basıyor birilerini arıyor. "Uyandırdırmak için çift tıkla (kapalı)" , "telefonu kaldırınca uyandır (kapalı) " , "yanlışlıkla dokunma (açık) " şekilde olmasına rağmen böyle bi sorunum var ne yapmalıyım teli sıfırlamak istemiyorum
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Parmakizi koyun ?
@mkyb Şarj yiycek herşeyi kapatıyorum çünkü çalışırken kullanıyorum şarj bitmemesi lazım
@kahpeburgaz O zaman şifreli ekran klidi koyacaksanız eksi usül.
@mkyb Başka bi çözümü yok mu bu olayın ya ilk defa başıma böyle bişet geldi hani uygulamalardan girip veri sıfırlama yapayım?
Cam kısmı dışarı doğru baksın 😁😂😁
Bende de böyle oluyor. Asıl nedeni bulamadım ama bence Always on dan kaynaklı bişey.
Note 8 de aynı. Şifre koymayı sevmem. Şifre koymak (desen çizme) zorunda kaldım.
Valla bilmiyorum bu sefer de cep kısmına bişey denk gelirse kırılır ne yapsam bilemedim 😂