Merhaba arkadaşlar. Galaxy A50 telefonum cebimdeyken ekran kilidi açılıyor ve biyerlere giriyor yani yanlışlıkla tuşlara basıyor birilerini arıyor. "Uyandırdırmak için çift tıkla (kapalı)" , "telefonu kaldırınca uyandır (kapalı) " , "yanlışlıkla dokunma (açık) " şekilde olmasına rağmen böyle bi sorunum var ne yapmalıyım teli sıfırlamak istemiyorum

BeğenFavori PaylaşYorum yap