iOS tarafında batarya sağlığı iyi durumdayken küçük mah değeri ile yazılım uyumu birleşince kullandığın kadar gidiyor, kullanmazsan ya hiç ya da çok az gidiyor. Android tarafında büyük batarya kapasiteleri var fakat bunu yazılımla en verimli kullanıp yazdığı değeri gerçekçi/uzun kullanan marka hangisidir? İlk akla gelen üstadı etiketleyelim 🙂 @umtk
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Fiber#turknet#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekom#ftthSon bir saat içinde 170 ziyaretçi, 62 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
sony telefonlari gördugum kadariyla pil sagligi ve kullanimi konusunda iyiler.
zamaninda galaxy serisi kullandim ve pekte memnun kalmadim, simdi durum farkli olabilir.
LG serisininde pek farki yoktu.
Sony ve Huawei
Kesinlikle huawei degil
@omerf97 muhtemelen kötü bir cihazına denk geldiniz benim kullandıklarım iyiydi.
@olasandra p20 pro kullaniyorum 4000mah diger 4000mah bataryasi olan telefonlardna cok daha az ekran suresi sunuyor