Yurtdışından (örneğin AliExpress'ten) bir ürün almak istersem (örneğin 200 TL'lik bir ürün) bu ürünü nasıl teslim alabilirim? Bir yere gidip gümrük vergisini mi ödemem gerekiyor, gümrük vergisini kargo görevlisi mi tahsil ediyor? Gümrük vergisi nasıl hesaplanacak? Bu konuda hiçbir bilgim yok, bana konu hakkında bilgi verebilen olursa sevinirim.
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Kapına gelen görevli senden tüm ücretleri alıyor, 200 liranın vergisini ona ödüyorsun. Hesaplama vs işlerini gümrükte hallediyorlar.
Tüm ücretler derken gümrük vergisi dışında başka bir şey daha mı ödemem gerekiyor. Gönderen zaten kargo ücretsiz olarak gönderiyor.
Gümrük sunum ücreti
Eyvallah yorumlarınız için teşekkürler.