Bu tvyi alayım mı yoksa daha iyisi var mı bu özellik ve fiyatta?
#TVtavsiyesi #TeknoYardım
Teknoseyir gündemi
#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 270 ziyaretçi, 77 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Vestel, Regal, Hi-Level, Seg, Finlux, Sharp, Telefunken, Toshiba, HiSense marka televizyonların hepsini vestel üretmektedir. Hepsinin içini açtığınızda üzerinde Vestel yazan "MB xxx" kodlu bir anakart ve "17IPSxxx veya 17PWxxx" kodlu bir besleme kartı bulursunuz. Aradaki asıl fark kullanılan panel fakat vestel markalı aynı modele sahip ürünler arasında bile üretilen partiler arasında panel farkı var, bu nedenle üzerinde yazılan markaya fazla takılmayın. A101 de Bim de satılıyor diye merdiven altı üretim sanmayın. Vestel'in kaliteli olduğunu düşünüyorsanız ve ucuz tv almak istiyorsanız bu markalardan herhangi birini alabilirsiniz.
Vestelin sevdiğim yanı menüsü, kanal geçişi,sıralama olayı vs çok kolay. Bir de input lagı baya düşük.
@overkill https://tavsiyeforumu.com/konu/ilk-mesaj-guncel-vestel-hi-level-nexon-seg-telefunken-tv-yazilim-modlama.898/
Bende ud8460 olan modeli var, memnunum.
Hocam kanal geçişleri nasıl uzun mu?