Nasanın hacklenmesiyle ilgili teknopatta akıllara ziyan bir haber yapılmış. Eksik, yanlış ve çeviri hatalarıyla dolu.
Takibi bıraktım kendilerini.
Nasanın hacklenmesiyle ilgili teknopatta akıllara ziyan bir haber yapılmış. Eksik, yanlış ve çeviri hatalarıyla dolu.
Takibi bıraktım kendilerini.
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
gundemden hatirladigim kadari ile mevzu calisanlardan birinin aga bagladigi raspberry sayesinde hacklenmesi degil miydi?
Evet ama haberde bununla ilgili hiç bir şey yok. Tam tersi hackerın Raspberryle nasayı hacklediği yazıyor.
bu saate kadar takılman hata. recep kadar antipatik adam hayatımda görmedim. yıllarca amd kötüledi. iki reklama sponsora tav oldu.
ya işte çeşitlilik olsun diye FB'de takipliydi.
Virgülü yanlış yere koysan adamlar sana insan değilmişsin gibi davranıyor, bildikleri iki bilgiyle her şeyi ben biliyorum havaları var birde. Ben çok mecbur kalmadıkça açmıyorum bile.
Aradığım yorum! Rezil kepazeler..