Biraz geç de olsa ABD'nin aldığı ambargo kararının ardından Huawei'nin başına neler geldiğini ve gelebilecekleri etraflıca ele alayım istedim. Hatta aldım bile:

https://epnext.com/abdnin-huawei-ambargosu-teknoloji-sektoru-ve-tuketiciler-icin-ne-anlama-geliyor/

#huawei #epnext

ABD'nin Huawei Ambargosu Teknoloji Sektörü ve Tüketiciler İçin Ne Anlama...

15 Mayıs’ta Amerika Birleşik Devletleri’nin aldığı ambargo kararının ardından Huawei’yi zor günler bekliyor. Enterprise Next olarak Teknoloji dünyasında büyük bir tartışma...
BeğenFavori PaylaşYorum yap