Romalılar lütfen sinemada arkadaşlarınıza hava atacam diye şu oldu bu oldu demeyin . Çantaniza Zula yapıp çatır çutur ses çıkarmayın.. insanlar rahatsız olur 😀
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Benzer sebepler yüzünden sinemaya gitmeyeli yıllar oldu.
Ben o problemi sinemaya gitmeyerek kökünden çözdüm. Tüm film boyunca sinirlerimi bozuk şekilde izleyeceğime iki hafta geç, evimin rahatlığında izlerim daha iyi.
+Film başladıktan sonra telefonunuzla oynamayın/konuşmayın. Sırf bu sebeple sinemaya gitmiyorum.
@furkanemir
Çikoftaaa
Romalılar, sinema izlemek en büyük zevklerimden biridir. Hayatımda sinema salonuna 4 defa gittim. Çünkü öylesine bir ortamla karşılaştım ki, bu ortamda sinema izlemek hiç güzel ve eğlenceli olmuyor. Evde, büyük ekranda ve 5.1 ses sistemi ile sinema izlemek ise paha biçilemez.