Karma @karma 03 Mart 2019 - 19:15 Pewdiepie ile T-series Abone yarışına girmişler... https://youtu.be/UVxU2HzPGug BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 3 bitlikarinca @bitlikarinca Bot diyorlar 03 Mart 2019 - 21:45 Yanıtla Beğen Omer Cam @omer-cam #mağaradanselamlar 03 Mart 2019 - 23:30 Yanıtla Beğen Karma @karma Yeni öğrendim 😀 04 Mart 2019 - 00:35 Yanıtla Beğen İptal
Bot diyorlar
#mağaradanselamlar
Yeni öğrendim 😀