Merhabalar;
Uzun zamandır ihmâl ettiğim, gecelerı uykumu kaçıran bir konu olan, "yedekleme" ve "müşteriye dosya gönderme" işlerine eğilmeye karar verdim. İlk fark ettiğim, bu konuda ne kadar câhil olduğum oldu. Office 365 paketine dâhil OneDrive, müşteriler için WeTransfer, neredeyse sıfır yedekelemenın sonucu olarak; allah tarafından korunan verilerim ile hayatımı sürdürmekteyim. NAS, NAS'ın yansısı gibi çöcümler bütçemi şu an için aşıyor. Birkaç harici disk, otomatik ilerleyen bir yedekleme rutini, dosya paylaşımları için daha güvenli bir yöntem (sync.com gibi) konularında nasıl bir strateji oluşturabilirim, hangi harici diskleri satın almalıyım, hangi yazılımı kullanmalıyım konularını düşünüyorum. 3-2-1 kuralını biraz araştırdım, ama yine de kafam biraz karışık. Önerilere müteşekkir olurum.
Şimdiden iyi hafta sonları. 🙂
#TeknoYardım #akış #yardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap