Dolar vs de eskiye göre daha düşükken fiyatının bu denli artması.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Ürünün fiyatı zaten 38 dolar civarı. Vergileri ekleyince bu fiyat normal. En az yüzde 40 vergi geliyor sonuçta üstüne 🙂
189 liraydı popüler olmadan önce.
@mr-bell Ne kadar önce? Kur artmadan evvel mi yoksa kur arttıktan sonra mı? Ben firmayı ya da ürünü savunmuyorum yanlış anlaşılmasın sadece şu anki ekonomik durumunda fiyatı olması gerektiği gibi diyorum 🙂
@orkkoc Aralık ayı gibiydi.
@orkkoc Daha bir ay olmadı millet 180 liraya alalı. 2-3 hafta olmuştur ben en son bakalı. Kur artmadan önce falan değil yani
@protego o zaman fırsatçılık var ya da stok bitti o yüzden fiyat arttı ama herh halükarda hoş olmamış fiyat 🙂
Oha bu fiyat ne
Fırsatçılık. Başka bir değil. 200 lira fiyat yazılmayan ürüne 250 lira yazmışlar. Millet ne olsa alır kafasındalar
Normal fiyatını bilmeyen alabilir. Ben bilmiyorum ama gene de almam 🙂