Ne kan emici vampir bi firma arkadaş faturasızken mobil ödeme ile bişey aldığımda neyse onu ödüyodum. Faturalıya geçtikten sonra iTunestan bi şarkı aldım 90kuruşa şimdi her ay 4.99₺ "mobil ödeme üyelik" ücreti kesiyor 😀 yorum sizin

Ne kan emici vampir bi firma arkadaş faturasızken mobil ödeme ile bişey aldığımda neyse onu ödüyodum. Faturalıya geçtikten sonra iTunestan bi şarkı aldım 90kuruşa şimdi her ay 4.99₺ "mobil ödeme üyelik" ücreti kesiyor 😀 yorum sizin

Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
32 den 36ya yuvarlama yok yalnız kavramı yanlış anlamışlar
Şimdi müşteri hizmetlerini aradım durum şöyleymiş abonelik sistemi değil alışveriş yapmazsam ödemiyormuşum iptal oluyormuş ama yaparsam da 5 lira da turkcelle hediye ediyormuşum