Türknetin 35'mbe kadar olan paketine geçtim ama bana gelen sabit 25 civarı,memnunum fakat hattıma bakınca 41 küsüre kadar desteklediğini gördüm(hat değerleri aşağıda)acaba desteğe yazsam mı hız için yoksa hiç kurcalamasam mı? #turknet

Türknetin 35'mbe kadar olan paketine geçtim ama bana gelen sabit 25 civarı,memnunum fakat hattıma bakınca 41 küsüre kadar desteklediğini gördüm(hat değerleri aşağıda)acaba desteğe yazsam mı hız için yoksa hiç kurcalamasam mı? #turknet

Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Arıza kaydı açın ilgilenip düzeltmeleri lazım.
Paket kaybınız var şu anki bağlantınızda, 41'e doğru yaklaşırsanız çok daha artacak, çevrimiçi oyunları geçtim, karmaşık sitelerde dolaşırken dahi sorun yaşayabilirsiniz
benzer değerlere sahiptim, modemde gördüğünüz inanın sağlıklı değerler diyip durdular, ısrar ettim, deneyelim dedim. haklı olduklarını gördüm.
Çok teşekkürler kurcalamaya gerek yok o zaman,25de gayet yetiyor.
sürekli kopma yaşarsın. bu şekilde kalsın
Hayır arkadaşlar 17.6 SNR'da ne kopması lütfen rica ediyorum yanlış bilgilendirme yapıyorsunuz.
35Mbps yapıldığında SNR 13 civarı olabilir belki ancak esneme yapı var yinede siz bir yazın problem olursa tekrar 26 yaparlar.
SNR Tablosu:
Çok teşekkürler,en iyisi böyle dursun böyle SNR dediğiniz değerde iyi gibi.
17.6 SNR esneme payı olan bir değer neye göre karar verdiniz?
@ctg10 Hız arttıkça SNR tabii ki düşer ancak o rakam 15 değil
@mucahitkose Benim gördüğüm bir çok VDSL abonesinde 10-13 SNR var kopuyor diyeni görmedim 1 yıl önce kendi hattım 7-8 arası gidip gelirdi ama 1 kere dahi kopmadı
hat zayıflaması fazla gibi, ankastreden modeme kadar olan kabloda sorun var mı yok mu emin ol bence.
10 dakika boyunca 41den aşağıya hiç düşmedi de,kalsın böyle 25 de iyi hız,zaten online oyun oynadığım pek söylenemez.