Bully - Bu Okulun Kabadayısı Benim!

Selamlar Arkadaşlar,
Ben "Oyuna Koşan Adam".

Bu yazımda sizlere oynamaya yeni başladığım ve bir o kadar da keyif aldığım "Bully" isimli oyundan bahsedeceğim.

Evet, oyun birkaç yıl öncesinden çıkmış bir oyun, fakat çoğunuz eminim bilmiyordur. Bully, kelime anlamıyla (kabadayı,serseri,belalı vb.) anlamlarına geliyor. Oyunda ki karakterimizin ismi, Jimmy. Jimmy huysuz, serseri kılıklı ve çevresindekilerden tatmin olamayan bir arkadaşımız ve biz ona bu oyunda hayat vereceğiz. Oyunun ana mantığı yazdıklarımdan da ufak bir fikir edinebileceğiniz gibi, "okul atmosferini serseri bir öğrencinin gözünden görmemizi,yaşamamızı sağlayan" kaliteli, güzel grafiklere sahip bir oyun. Tabi Jimmy, okula adım atar atmaz çevresindekilerin onunla bayağı bir uğraşacağı bariz... 🙂

Sizlerinden en azından bir göz atmanızı ister, iyi seyirler dilerim.

https://www.youtube.com/watch?v=FkConnRcBO0

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Tüm blog yazılarını gör