3dfx ile coin tavsiyeleri, Ocak 2018
3dfxin coin tavsiyeleri yapayim bari. Madem Almanyadan Vlogla zengin olamayacagiz, hep birlikte zenginleselim.
Dediklerime 100 dolar atin, sene sonuna pcleri x199la yenileyin.

1) ICX bu ay patlama bekledigim coinlerin basinda geliyor. 24ünde Mainnet acilacak. Sene sonuna kadar güzel büyür. Korelilerde baliklama dalacak diyorlar, HODL HODL HODL.
2) QSP gene güzel bir yatirim. Cok para atmamama ragmen 4x yapmasiyla yatirimimin büyük kismi haline geldi.
3) ChainLink ne kadar memecoin olsada 250 milyon $ Marketcapte ve dediklerini yaparlarsa Lambo olmasin Fluance olsun, o da olumlu. Kasimda 7 centken almadim su an 70cent.
4) REQ gene Linkle ayni sekilde, 15 centken almadim, su an 60-70 cent. Ilk 50 coin arasina yerlesmis durumda. Dediklerini yaparsa top 5 garanti.
3dfx özel secimi: HST yolun cok basinda ama girmek icin gec degil. Cok uzun bir Hodl süreci olacak, ben alsatla ugrasamam, al bekle, 2 seneye Abba-Money,Money,Money diye cigirmak istiyorum diyenlere uygun. Bunu aldigimdan beri yüzde 50 icerideydim, bakmaya tenezzül etmiyordum 1 aydir bir baktim 3x olmus. 
nerden alıyoruz nasıl alıyoruz? paribudan mı alsak ne yapsak ?
Bunları nereden alıyoruz onu da bir açıklarsan çok güzel olur.
Binance, kucoin vs arkadaslar. Arastirmanizi yapin, coinmarketcap her coin hangi borsada bulunur söylüyor zaten.
Qsp ve HST yazdiktan 4 gün sonra koptu gidiyor. 🙂 resimdeki link ve req te ayni sekilde.
@ardazeytin binance kapatti üyeligi su an ama güzel. bende seviyorum.
Xvg nin ozellikleri cok iyi tam kara para aklama coini bir kac aya almadigima üzilecegim diye dusunuyorum 🙂
bilmiyorum takibimde degil.
Genesis Vision sizce nasıl ?
bunlarin cogu su an bedavadan biraz pahali :p