Her iki laptopbumunda OBS den ekran kaydi alma muhabbetini yapamıyorum. Sıyah ekran gosterıyor. Google'da ki cozumleri denedim hicbiri olmadi, sizin onerileriniz var mi ?
Son bir saat içinde 131 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Obs engelliyor olabilir. Gerçi bende öyle bir sorun yok ama aynısı teb de başıma gelmişti ekran videosu alma gibi birden çok yöntem denememe rağmen duzelmemisti. Telefonla fotoğrafının çek gitsin. Yada aklıma şuan geldi sayfa açıkken internet bağlantısini kopar bı dene belki olur.
Nvidia denetim masasından tercih edilen ekram kartını Nvidia olarak feğişmeniz gerekiyor. Laptoplar güç tasarrufu için entegre ve harici ekran kartı arasında git gel yaparlar, OBS'de sadece harici olanı kullanıyor.