droyun Cyberpunk2077'ye 179TL fiyat çekmiş ancak stokta yok gözüküyor. Fiyat konusunda bir yerlerden haber mi aldılar acaba yoksa salladılar mı 🙂 Acaba Cyberpunk'ta da Witcher 3 gibi özel fiyatlandırma olur mu? Özel fiyatlandırma yapmazlarsa 180 lira şu anki oyun fiyatlarına göre çok iyi https://www.droyun.com/cyberpunk-2077
Son bir saat içinde 164 ziyaretçi, 89 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Zaten Cyberpunk2077'nin de dağıtımcısı Bilkom.
NO PREORDER! https://9gag.com/gag/arGb450?ref=android
Bu oyun için kuralı bozacağım gibi duruyor 😀
Benim 3. önsiparişim olacak 🙂 Öncekiler Witcher 3 ve GTAV
@naturaldai Bu zamanki kurla 100 olur o, yine de iyi.
Bilkom sayesinde değil, oyun bölümünün yöneticisi Hakan Denizyılmaz sayesinde olmuştu. Hakan bey bilkomdan ayrıldıktan sonra Witcher 3'ün kutulu genişleme paketleri oyunun kendisinden pahalıya geldi. O zamanki gibi mükemmel ucuz bir fiyat beklemiyorum ben artık.
Türkçe dil desteği hakkında son açıklama nedir? Gelicek mi?