Ts'de Mi Band 3 kullanan var mı? Kendi kordonuyla mı kullanıyorsunuz? Videolarında çok ince görünüyor kordonu, asıl kısım düşüp kaybolacakmış gibi 😀 #XiaomiMiBand3

Ts'de Mi Band 3 kullanan var mı? Kendi kordonuyla mı kullanıyorsunuz? Videolarında çok ince görünüyor kordonu, asıl kısım düşüp kaybolacakmış gibi 😀 #XiaomiMiBand3

Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ben kullanıyorum hocam. Kordonu gayet sağlam ve kaliteli. Ne çok kalın ne çok ince. Tam ideal
Anladım hocam, teşekkürler. Peki Türkçe mi kullanıyorsunuz?
@emre64 10 dolara mı aldın? ben kaçırdım onu indirime girdiğinde pc başındaydım ama alamadım.
Hayır 179 liraya aldım Hepsiburada'dan. 169 liraya da alabilirdim ama ben alamadan bitti 😀
@emre64 10 dolara düşmüş o güya gearbestte.
@massive-attack Görmedim bile 😀
Hepsiburada'da Just Original mağazasından almıştım. 179 liraydı, 199 lira oldu şu an. Hepsiburada'nın kendi mağazasında yok 🙁
Varmış hem de 169 lira 😀 https://www.hepsiburada.com/xiaomi-mi-band-3-akilli-bileklik-siyah-p-HBV00000BZ6UQ?magaza=Hepsiburada benim aldığım zaman bitmişti, sabahtan beri bakıyorum az önce eklenmiş 😀
@ctg10 Amazondan alma ya hepsiburada'da daha ucuz 😀
@ctg10 O nasıl oluyor ya 😀 Hepsiburada mağazasından eklediğine emin misin?
@ctg10 Geri Just Original mağazasına yolluyormuş seçince. HB çakallığı işte 🙁 Stok falan gelmemiş ellerine ama eklemişler geri.
@ctg10 O da iyiymiş 🙂 Ordan al da kazanmasın bu çakallar 😀
@ctg10 Onu alana kadar yurtdışından alırsın 😀
ben kullanıyorum sorun yok memnunum, ama renki kordon almayı düşünüyorum değişiklik olsun.
Ben de seviyorum böyle renkli şeyleri ama benim aklımda metal olanlar vardı daha çok 🙂
Bu ürün spor odaklı bir ürün o yüzden kolumda ağırlık hissetmek istemem doğrusu, kolda kendini unutturması benim için önemli yoksa metal kayışlar güzel tabi.