yalinindisindakiadam @yalinindisindakiadam 05 Eylül 2018 - 17:33 Şarbon kaparsam beni Bihter Yöreoğlu’nun yanına gömün. #KonuDışı BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 12 D.Tspnr @tibaldo Et iyi pişmisse sorun yok ((: 05 Eylül 2018 - 17:34 Yanıtla Beğen 1 yalinindisindakiadam @yalinindisindakiadam Gene de gömün ama :(( 05 Eylül 2018 - 17:34 Yanıtla Beğen yalinindisindakiadam @yalinindisindakiadam @nostromo Ben seni gömerim 😀 05 Eylül 2018 - 18:09 Yanıtla Beğen Reginald 'Bubbles' Cousins @digitalanimal @yalinindisindakiadam hocam sela için bilgileri alabilir miyiz 😀 05 Eylül 2018 - 18:13 Yanıtla Beğen yalinindisindakiadam @yalinindisindakiadam @nostromo Poker masasına gelecek kadar paran varsa fakir sayılmazsın taa ki donun gidene kadar (: 05 Eylül 2018 - 18:17 Yanıtla Beğen yalinindisindakiadam @yalinindisindakiadam @gameboy Babandan alsana :p 05 Eylül 2018 - 18:18 Yanıtla Beğen yalinindisindakiadam @yalinindisindakiadam @nostromo Yaa bırak korkağım demiyor da... Şarkı seçimin güzel 😀 05 Eylül 2018 - 18:23 Yanıtla Beğen yalinindisindakiadam @yalinindisindakiadam Kalben değildi :(( 05 Eylül 2018 - 18:09 Yanıtla Beğen yalinindisindakiadam @yalinindisindakiadam @nostromo Dün hatun da aynısını dedi tehlikeli sulardasın gene 😀 05 Eylül 2018 - 18:28 Yanıtla Beğen yalinindisindakiadam @yalinindisindakiadam Seninki de arpadan olsun 🙂 05 Eylül 2018 - 18:38 Yanıtla Beğen Mehmetcan Çiçek @momster Eski mekanı mı? 😀 05 Eylül 2018 - 18:42 Yanıtla Beğen yalinindisindakiadam @yalinindisindakiadam Eski mekanı mu bilmiyorum usta direkt uğradım kendisine 05 Eylül 2018 - 19:00 Yanıtla Beğen İptal
Et iyi pişmisse sorun yok ((:
Gene de gömün ama :((
@nostromo Ben seni gömerim 😀
@yalinindisindakiadam hocam sela için bilgileri alabilir miyiz 😀
@nostromo Poker masasına gelecek kadar paran varsa fakir sayılmazsın taa ki donun gidene kadar (:
@gameboy Babandan alsana :p
@nostromo Yaa bırak korkağım demiyor da... Şarkı seçimin güzel 😀
Kalben değildi :((
@nostromo Dün hatun da aynısını dedi tehlikeli sulardasın gene 😀
Seninki de arpadan olsun 🙂
Eski mekanı mı? 😀
Eski mekanı mu bilmiyorum usta direkt uğradım kendisine