KenanK @kenank 26 Ağustos 2018 - 01:01 #benimmasaüstüm de budur 🙂 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 2 5 cihat emre @cihat-emre berbat 26 Ağustos 2018 - 01:11 Yanıtla Beğen Osman Öztürk @ptseeker @cihat-emre Bu ne terbiyesizliktir yahu? 26 Ağustos 2018 - 01:52 Yanıtla Beğen cihat emre @cihat-emre @ptseeker gerçektir terbiyesizlik değildir 26 Ağustos 2018 - 02:32 Yanıtla Beğen Tai per Dog Un @alipektas Mac OS'un masaüstü simgeleri Linux dağıtımı havasında, ısınamadım bi' türlü. 26 Ağustos 2018 - 04:00 Yanıtla Beğen KenanK @kenank Macbook Pro Late 2016 13" 26 Ağustos 2018 - 11:02 Yanıtla Beğen İptal
berbat
@cihat-emre Bu ne terbiyesizliktir yahu?
@ptseeker gerçektir terbiyesizlik değildir
Mac OS'un masaüstü simgeleri Linux dağıtımı havasında, ısınamadım bi' türlü.
Macbook Pro Late 2016 13"