şuan daha 10dk filan deneyim ettim ama gayet güzel oyunları menüden seçip tıklayınca kartuş gibi görüyor ayrıca uptade'de edebiliyoruz ben garanti olsun diye normal os'a geçip korsan oyunları uptade ediyorum.
Yakin zamanda online dan ban yemeniz kesin, ben pek takmiyorum zaten online durumu. Forumlardan okuduguma gore surekli ban dalgalari geliyormus. Bu arada bir dongle ile bir cok switch e sx os yukleyebiliyormusuz farkli lisanslar alarak. Lisans alsak yardimci olurmusunuz dongle konusunda?
@melburg 🙂 sana dedim internete girme diye birde üstüne uygulamaları güncelliyorsun 🙂 nereden anladın ban yediğini peki, mail falan geldimi bu konuda, bir itiraz et kardeşim yapmış çocuk falan dersin 🙂
@mikail-toretto normal os ta boot'luyken bir interneti açayım dedim banı çakmışlar önceden ama zaten pek umrumda değil oyunları bile güncelleyebiliyorsun hala 😀
@mikail-toretto 1.3 sürümüyle layered fs desteği geldi eshop oyunları da indirelebiliyor ama işlem karışık geldi biraz, zaten team xecuter kendileri bir gui yapacaklarmış.
@mikail-toretto nsp işine girmek istiyorumda kurma işi filan göz korkutuyor adım adım takip etsem yaparımda o kadar kasmak istemiyorum, xecuter zaten biz kolay yöntem yapacağız dedi onu bekliyorum
@mikail-toretto @ermanyurdakann @vaxo @blitzhan
Hayırlı olsun hocam, güle güle kullanın.
@blitzhan normal os'a geçmek kolay hocam bu arada ama nintendo ban atar mı filan bu konularda yorum yapmak zor normal os da online oynarken
@blitzhan Kolay ama şöyle kolay bu arada dongle hep gerekiyor normal os'a dönmek için.
nays
save ler ayrı yere kaydediliyormuş save kalacak büyük ihtimal yani
Hayirli olsun, switch kullanan bi avuc insaniz paylasimlariniz icin tesekkur ederim. Nasil memnun musunuz sx os' dan simdilik ?
şuan daha 10dk filan deneyim ettim ama gayet güzel oyunları menüden seçip tıklayınca kartuş gibi görüyor ayrıca uptade'de edebiliyoruz ben garanti olsun diye normal os'a geçip korsan oyunları uptade ediyorum.
@melburg update yapma dostum, hatta uçak modunda kullan.
@mikail-toretto valla fifa için filan şarttı ama zaten ban yemek pek sorun değil benim için
@melburg sistem yazılımını bile güncelleyemezsin.
Yakin zamanda online dan ban yemeniz kesin, ben pek takmiyorum zaten online durumu. Forumlardan okuduguma gore surekli ban dalgalari geliyormus. Bu arada bir dongle ile bir cok switch e sx os yukleyebiliyormusuz farkli lisanslar alarak. Lisans alsak yardimci olurmusunuz dongle konusunda?
Dongle lisans işini bilmiyorum valla pek
dongle şart değil, pcden yapabilirsin.
Bu Os'u nasil kurabilirim? Rehber bir site var mi acaba?
youtube videoları fena değil
@melburg ben dayanamadım sx os olarak alıp kurdum.
@mikail-toretto banı yedim ben 😀 sadece ilk aldığım gün int açmıştım neyse zaten pek önemli değil 😀
@melburg 🙂 sana dedim internete girme diye birde üstüne uygulamaları güncelliyorsun 🙂 nereden anladın ban yediğini peki, mail falan geldimi bu konuda, bir itiraz et kardeşim yapmış çocuk falan dersin 🙂
@mikail-toretto normal os ta boot'luyken bir interneti açayım dedim banı çakmışlar önceden ama zaten pek umrumda değil oyunları bile güncelleyebiliyorsun hala 😀
@mikail-toretto 1.3 sürümüyle layered fs desteği geldi eshop oyunları da indirelebiliyor ama işlem karışık geldi biraz, zaten team xecuter kendileri bir gui yapacaklarmış.
@melburg ben kullanıyorum zaten 🙂
@melburg hatta tavsiyem nsp uygulamalarını direk system memory'e kur bu sayede alan kazanırsın sd karta sadece xci leri atarsın 🙂
@mikail-toretto nsp işine girmek istiyorumda kurma işi filan göz korkutuyor adım adım takip etsem yaparımda o kadar kasmak istemiyorum, xecuter zaten biz kolay yöntem yapacağız dedi onu bekliyorum
Sx pro mu aldınız? Aldıysanız nereden aldınız ?
sxflashcard.com http://sxflashcard.com/team-xecuter-sx/8-xecuter-sx-pro-the-ultimate-kit-for-nintendo-switch-in-stock.html