Evo uzun süredir bazı telefonlara o etiketi ekliyor zaten o yazı ve etiketin hiçbir hükmü yok.
Ayrıca marka Xiaomi değil Mi, Xiaomi holdingin ismi ana çatı diyebiliriz. Xiaomi'nin faaliyette olduğu bir ülkede Xiaomi ... yazmaz. Mi ... yazar.
Yaz ayları içerisinde başlayacak Xiaomi organizasyonları resmi girişimler değil. Xiaomi'nin global ana dağıtıcılarınının birkaç firma ile karşılıklı flörtü durumundan öte işler değil şuan için. Ama arkada asıl resmi Xiaomi ekibi sessizce çalışmaya devam ediyor tabii ki...
Gearbest, Xiaomi Türkiye olacak diyenler var sadece tebessüm ediyorum. Gearbest dediğiniz firma zaten üçüncü parti tabiri caizse işi karaborsaya döken bir satıcı. Xiaomi gibi bir firma öyle bir organizasyona Türkiye'yi emanet ediyorsa zaten bu pazara hiç dahil olmasınlar daha iyi.
Gearbest girişimi Xiaomi ürünlerini evet ülkemizde resmi olarak satacak. Ama burda resmiden kasıt yasallar yollar ile legal bir ithalat yapılması.
gearbest tr ye depo açacak garanti için telpa ya da kvk gibi bir firma ile anlaşıp cihazları kendi sitesinde satacak bir nevi distribütör yani ,burda illegal olan birşey yok bu gün iphone dan samsunga bütün firmalar aynı sistemin benzeri üzerinde çalışıyor sizin aldığınız samsung telefon sanıyor musunuz ki samsunga gidiyor ? 3.parti servislere gidiyor samsung destekli aradaki tek fark yedek parça tedarik kısmı orjinal yedek parçayı kullanıyor samsung ,lg,htc gibi firmalar burda distribitörler aracılığı ile orjinal parça temini ve kullanımı yapılacak mı esas sorun odur ,xiaomi deestek sağlayacak mı yoksa paramız her türlü dışarı akıyor kimin üzerinden aktığı önemli değil.
Evo uzun süredir bazı telefonlara o etiketi ekliyor zaten o yazı ve etiketin hiçbir hükmü yok.
Ayrıca marka Xiaomi değil Mi, Xiaomi holdingin ismi ana çatı diyebiliriz. Xiaomi'nin faaliyette olduğu bir ülkede Xiaomi ... yazmaz. Mi ... yazar.
Yaz ayları içerisinde başlayacak Xiaomi organizasyonları resmi girişimler değil. Xiaomi'nin global ana dağıtıcılarınının birkaç firma ile karşılıklı flörtü durumundan öte işler değil şuan için. Ama arkada asıl resmi Xiaomi ekibi sessizce çalışmaya devam ediyor tabii ki...
Gearbest, Xiaomi Türkiye olacak diyenler var sadece tebessüm ediyorum. Gearbest dediğiniz firma zaten üçüncü parti tabiri caizse işi karaborsaya döken bir satıcı. Xiaomi gibi bir firma öyle bir organizasyona Türkiye'yi emanet ediyorsa zaten bu pazara hiç dahil olmasınlar daha iyi.
Gearbest girişimi Xiaomi ürünlerini evet ülkemizde resmi olarak satacak. Ama burda resmiden kasıt yasallar yollar ile legal bir ithalat yapılması.
gearbest tr ye depo açacak garanti için telpa ya da kvk gibi bir firma ile anlaşıp cihazları kendi sitesinde satacak bir nevi distribütör yani ,burda illegal olan birşey yok bu gün iphone dan samsunga bütün firmalar aynı sistemin benzeri üzerinde çalışıyor sizin aldığınız samsung telefon sanıyor musunuz ki samsunga gidiyor ? 3.parti servislere gidiyor samsung destekli aradaki tek fark yedek parça tedarik kısmı orjinal yedek parçayı kullanıyor samsung ,lg,htc gibi firmalar burda distribitörler aracılığı ile orjinal parça temini ve kullanımı yapılacak mı esas sorun odur ,xiaomi deestek sağlayacak mı yoksa paramız her türlü dışarı akıyor kimin üzerinden aktığı önemli değil.
Yine de paralel ithalat, xiaomi geldiğinde resmi sosyal medya hesaplarında duyurusunu yapar. turuncu sitenin gearbest reklamlarına kanmayın.