Nintendo da artik resmi olarak ülkede olucak.
CD Media adli bir şirketin distürübütorlüğünde.
Bakalım dolar euro başını almış gitmişken nasıl
bir fiyatlandırma yapacaklar yada kalıcı olabilecekler mi?
#akış #oyun
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bunu #Nintendo mu duyurmuş yoksa CD Media denilen firma mı?
CD Media nintendo ile anlaştıklarını duyurmuş. Türkçe kullanım kılavuzu ve Türkçe web site gibi hizmetler vericeklermiş.Tabi birde nintendo ürünlerinin resmi satışını yapıcaklar