#KonuDışı #Yardim Arkadaslar ilk olarak bunu burada sordugum için hepinizden özür dilerim ama ben burası haricinde hicbir firum vs yerine uye degilim zaten buradaki aile ve sicaklik ortami diger sitelerde yok.

Annemler kirada ve ev sahibi duzensiz olarak istedigi zaman kira artışı yapiyor bu yasalmidir? Eve kalorifer takıldı zam yapti ondan once biset daha oldu yine zam yapti bunun disinda senelik zaten zam yapip duruyor. Sebelik zam nekadardir? Onun dışında eve gider yaptiginda zam yapmasi yasalmidir?

Teşekkürler.

(bir oncekini yanlislikla sildim cok ozur dilerim yorum yapanlardan)

BeğenFavori PaylaşYorum yap