Profesör olmaya karar verdim. En basit insanlar bile olabilirken ben de olabilirim.
Son bir saat içinde 136 ziyaretçi, 110 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Şu ara en kabap iş profesörlük. Öğrencilerle olan işlerini asistanlara kitliyorlar, adam akıllı çalışıp, bilimsel araştırma yapıp, makale yayınlayanı hak getire. Bir de döner sermayesi olan bir fakültedeysen ayda 15.000 TL cepte. Yalnız bolca yalaman lazım. Çoğu profesörün dilinde pütür kalmadı yalamaktan.
Muamele iyi 😁
+99999999
Tır ne alaka?
Slaytları hazırlayın 😀
Torpilin varsa ales 60 2.5 ortalama ile gidersin. Yoksa benim gibi 85i geçip alınmayabilirsin.
Önce ampülgillerden olmalısın sonra üniversite sınavında sana verilen cevapları iyi ezberlemeli ve bir şekilde üniversitesiye girmelisin, üniversiteye girince oraları da ampülgiller yönettiği için rahat mezun olacaksın mezuniyet konusunda endişelenme, sonrası da kolay doktora, doçentlik, profluk bunlarda kolay olacak, sen sadece süreci bekleyecek fazla göze batmamaya çalışacaksın. Efendim sonunda profesör oldunuz ama iş burada bitti sanmayın, prof olduktan sonra diliniz nasırlaşana kadar ampülgilleri ve efendilerini yalayacak ülkenizde çocukların bile görebileceği olayları görmeyecek veya tiye alacak, yabancı ülkelere ve bürokratlarına sosyal medya üzerinden sallayacaksınız. Bütün bunları ve çok daha fazlasını yaparsanız prof olur ama TBMM başkanı olamazsınız onun için eli kanlı da olmalısınız.
aynen valla benimde olasım gelmedi.
Cümlenin sonu 😵