#YabancıDizi, #StarTrekDiscovery;
Vooov, olay nerelere gitti öyle ya. Çık işin içinden çıkabilirsen şimdi....
#YabancıDizi, #StarTrekDiscovery;
Vooov, olay nerelere gitti öyle ya. Çık işin içinden çıkabilirsen şimdi....
Son bir saat içinde 126 ziyaretçi, 93 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Hiç sorma ya. Ama Terranları sevdim, Tarantino'ya versinler bi Star Trek filmi. 😀
Spore Drive'ı bir yerde zamanın birinde kullanımdan kaldırmış olmaları gerekiyor. Zaman çizgisinin ilerleyen kısımlarında bundan bahsedilmiyor. (TOS ve TNG'ı kastediyorum. Yazayım da spoiler denmesin. 🙂 ) Sanırım alternatif gerçeklik ile ilişkisi nedeniyle bu şekilde kurgulanmış.
Bakalım yeni bölümler nasıl olacak?
😄