Monero (XMR)
İleride çok can yakacak.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Uzun zamandır bekliyordun 🙂
@erkann Bakamıyorum. Profilde duruma tıklayınca Huawei sayfasına atıyor. Ne oldu hayırdır?
@erkann Şimdi gördüm. Ben dün 177'den LTC alıp bırakmıştım yakın takibi. Sevindim senin için. Yalnız Monero da yükselmiş. Keşke biraz daha bekleseydi. Az yatırım yapabildim. Sadece 1 gün daha bekleseydi.
@erkann Erkan bunların çoğu yükselmiş yalnız. Bu iş böyle gitmez. Hangisini alırsan al büyük kar yapıyorsun. Böyle saçma bir şey olmaz.