Canon EOS 100D + Ef-s 24mm f1:2.8
Enstantane: 8sn
Diyafram: 2.8
İso: 6400
#akış #amatörfotoğrafçılık #fotoğraf

Canon EOS 100D + Ef-s 24mm f1:2.8
Enstantane: 8sn
Diyafram: 2.8
İso: 6400
#akış #amatörfotoğrafçılık #fotoğraf

Son bir saat içinde 176 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Benim yıldız pozlama değerim 3200 ISO ve 15 sn idi, siz bunu 6400 ISO versiyonunu yapmışsınız ve daha iyi olmuş. Bulutlar olmasa daha da fazla yıldız olacakmış. Samanyolunu da çektiniz mi?
Maalesef geç uyandım. Yıldız azdı bir de dün gece. Bu gece hava açık olursa şansımı bir daha deneyeceğim
çok güzel olmuş elinize sağlık
Yine hayatı sorgulattın bana.
Neden ki? 😂
@eaydogan Bak biz o gördüğün yıldızlarla birlikte koca bir uzayın içinde akıp gidiyoruz. O kadar büyük bir boşluk ki en yakın yıldız bile 4 ışık yılı uzaklıkta. Saniyede dünyanın çevresini 7.5 kez dolaşabileceğin bir hızla, dümdüz, hiç durmadan 4 yıl boyunca gidiyorsun ve en yakın yıldıza ulaşıyorsun. Milyarlarca galaksiyi ve bunların içinde milyarlarca yıldızı düşününce evrenin büyüklüğünü aklım almıyor.
@kgk belki yıldızlar birkaç yüz kilometre yukarıdaki spot ışıklarıdır sadece 😛
@eaydogan Truman Show geldi aklıma 😀
@kgk kesinlikle, onu düşünerek yazmıştım 😀