Yeni Dust 2 güncellemesi bu gece gelebilir. #csgo
Bu arada görseldeki mekan tbase'in sol tarafı. Çok değişecek gibi duruyor.

Yeni Dust 2 güncellemesi bu gece gelebilir. #csgo
Bu arada görseldeki mekan tbase'in sol tarafı. Çok değişecek gibi duruyor.

Son bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bu oyunda asault 1337 varmı. Çatı var mı yani sniperla pusacak 🙂 (CS 1.6 terk)
Vardır mutlaka ama assault çok değişti CSGO'da, kimse oynamıyor 😀 Ben de paraşüt olan serverlarda CTbasein karşısındaki fence'in en arkasına uçar spawn olanları awp ile indirirdim tek tek 😀 Duvarın arkasına gittiğim için kimse göremiyordu çok ban yedim böyle 😀
@emre64 iyi sniper kullanırdım. 4.6
Değişsin diyeceğim sonra herkez Mirage cache arasında takılacak tek tip haritayı kim önerdiyse sevgi saygı ile anıyorum
tbaseden uzun pite giden yeri açsalar ne güzel olur. Hatta bütün kapıları açsınlar, oyunun bütün dinamikleri değişsin. Şu an herkes heryeri biliyor, heyecan yok fazla. (Bence)