3299 TL fiyat ile satısa cikan nokia 8 Hepsiburada.com da 2999 tl fiyat ile satışta Bu fiyat baya rekabetçi olacaktır.

3299 TL fiyat ile satısa cikan nokia 8 Hepsiburada.com da 2999 tl fiyat ile satışta Bu fiyat baya rekabetçi olacaktır.

Son bir saat içinde 193 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
3.000 liram varsa Nokia mı alırım?
10-12 sene önce Nokia dan başka telefona para vermem deniyordu. Şimdi ki hale bak 🙂
Nokia bu fiyatları istemek için yeterli krediye sahip değil. Evet bir zamanlar en güvenilir marka idi ama o değer kaybedildi. Geri kazanmak telefonun üzerine nokia yazmakla değil insanları kaliteli olduklarına inandırmakla olacak. Ki bunun için de ucuza satıp insanlarla telefonu daha çok buluşturmak zorundalar. Bu fiyatlarla çok zor.
2-5bin arası seyreden akıllı telefon piyasasına 3bin ile girmek bence gayet hesaplı bir fiyat.
S8 ile.kıyaslayan arkadaslar cıkış fiyatlarına baksın s8 3999 ile.cıktı
Tepki gelince 300TL kırpık attılar ama gene tatmin edemediler 😀
Zenfone gibi 1-2 modelle giriş sınıfına sağlam bir telefonla girip sonra çitayı yükseltmeleri lazımdı sanki. gerçi intel treni bir daha dönmemek üzere gitti ama...
Aslında nokia 3,5 ve 6 ile yaptılar onu. Ama çok da tutmadı
@redmaner mediatek ile olacak iş değil işte...
@huseyinekrem mediatek değilki bu modeller snapdragon
@redmaner nokia 3 mt6737 yazıyor gsmarena da.
https://www.gsmarena.com/nokia_3-8572.php
@huseyinekrem 5 ve 6 sd430 sanırım. Demekki 3 mt imiş bilmiyordum.
@redmaner 100 daha koyup sd 625'li xiaomi alınıyor yani olmaz bu fiyatlara. 430'lu danda 100 daha ucuz.
Xiaomi Redmi Note 4 mesela.
Nokia 6 Amazonda 1 milyon kayıt aldı 😉bu rakama göre en azından 300 400 bin satmıstır 😊 Yeniden dönüş icin gayet iyidir.