LG ye zamanında arkada parmak izi mi olur diye gömenler şimdi neredeyse tüm amiral gemileri arkada
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#nays#işbankası#HaftalıkGündemeMalzemeSon bir saat içinde 295 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Evet şimdi sadece LG'ye değil tüm markalara aynısını diyorum şahsen 🙂
+1
onda gece görüşü var mı faceID de
Çözüm ekrana gömmek, yapamıyorsan yana koymak.
@brave hayır nefes olucak ama sarımsak yersek sorun 🙂
@flashock nasılsa telefona dokunucaksın ön yüzündeki parmak izi ile açmak elzem olmasa gerek
@flashock Telefonu en kolay şekilde açan sistem bu şuan. Cihazı her kontrol edeceğim zaman ekrana bakmak bana etkin gelmiyor. Cihaz kullanımını artırmak için düşünülürse tercih doğru.
Şuan Mi Band 2 ve GM5+ ile akıllı kilit özelliğini aktive ettim. Bileklik bağlı iken telefon şifre girmeden rahatça kullanıyorum. Benim için önemli olanda bu.
@lewbjk Bence de nefes, 24. yüzyılda öyle olduğuna göre 🙂